wtorek, 29 marca 2016

Ogłoszenie...

Hejoł!

Bardzo mi się ciepło na serduszku zrobiło, gdy przeczytałam Wasze komentarze pod ostatnim postem <3
Postanowiłam napisać również drugi tom "Mój świat" jak i "Ukryta miłość". Jednak zacznę je pisać dopiero, gdy skończę opowiadanie na moim drugim blogu : " POCAŁUNEK PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI ". Nie wiem, ile to zajmie, i ile będzie miało rozdziałów. Znając mnie... Pewnie po wyżej dwudziestu... A mam dopiero czwarty.
Jednakże piszę, bo chcę się dowiedzieć, którego z opowiadań dalszy ciąg chcielibyście przeczytać jako pierwszy. W lewym górnym rogu wstawiłam ankietę dla tych, którzy boją się wystawić komentarz z myślą, że ich zje. Ustalmy, że ankieta będzie trwała miesiąc. Po tym czasie wezmę się za pisanie... To od Was zależy, które opowiadanie ruszy jako pierwsze :)

Dziękuje za uwagę :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz