niedziela, 20 września 2015

Czarna Dziura!!!!



Nie. To nie kolejny rozdział. I, szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia, kiedy się pojawi. Mam napisane kilka rozdziałów, ale... Nie podobają mi się. Czytając je, mam wrażenie, że są napisane dość banalnie i na odpierdol. Nie chce was zawieść, dlatego... Muszę was prosić o cierpliwość.

Mam jednak pytanie...

Jakiś czas temu, miałam obsesję na punkcie Ficków o HP. Jednak nie byłby to Snarry czy Drarry, bo tego w internecie jest od zajebania... Moim parinngiem  byłby Harry i Lucjusz...

Dlatego też, chcę dowiedzieć się czy jesteście zainteresowani i czy chcielibyście przeczytać kolejne moje wypociny?

Jeśli tak to czekam na wasze komentarze... Im więcej ich bedzie tym szybiej wstawię rozdział :)

Pozdrowionka.

1 komentarz:

  1. Wiesz co... Osobiście wolałabym James Potter i Lucjusz Malfoy. Za nim urodził się Draco i Harry. Wiesz o co chodzi? Taki paring to rzadkość (a strasznie kocham Lucjusza ❤). Ale cóż... To twoja decyzja!
    Czekam na te opowiadanie jak i na "Ukryta Miłość". Pozdrawiam i weny ~

    OdpowiedzUsuń