niedziela, 15 października 2017

Info - 2.









Witam Was po tak długiej przerwie... Przerwie, która była mi potrzebna. Przez ten czas mogłam pomyśleć nad opowiadaniami, które zaczęłam pisać i nie skończyłam. Jak widzicie na blogu są "zawieszone" historię... i to Wam daję wybór, do której chcecie wrócić. Isnieje też możliwość napisania całkowicie nowego opowiadania i będzie to Fanfanik. Od dłuższego czasu po głowie chodzi mi "Harry Potter"... Jednakże nie będzie typowych paringów jak Malfoy x Harry. Snape x Harry... Będzie to Voldemort x OC.
Więc...?
Daję Wam wolną rękę. Czekam na wasz wybór do następnej niedzieli. Później postaram się wstawiać na bloga rozdział tygodniowo.


Pozdrowionka!

1 komentarz:

  1. Hej,
    droga autorko cieszę się bardzo z tej informacji, mam teraz chwilowy przestój w czytaniu, ale spowodowane tylko brakiem czasu..., ale jak tylko znajdę czas to będę kolejne czytać opowiadania, myślę nad "i am afraid", nie będę wypowiadać się czy nowe opowiadanie czy kontynuacja, wszystko zależy od Ciebie gdzie czujesz się lepiej, to znaczy co lepiej by Ci się pisało... ale opowiadanie o o potterze i voldemorcie brzmi interesująco, właśnie poszukuję takich opowiadań...
    Mtum weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

    OdpowiedzUsuń